מזכ"ל 'דגל התורה': "אנחנו מייצגים גם את הספרדים"

"כולם יודעים שאנשי 'דגל התורה' מפעילי השטח ועד למעלה - מרגישים חוסר נוחות וחוסר שוויון, חשוב לנו השלום והאחדות בציבור החרדי - אבל נוצרה סיטואציה בכנסת שלא מביאה לידי ביטוי את כוחה של 'דגל התורה'"
יעקב גרודקה 3 Comment on מזכ"ל 'דגל התורה': "אנחנו מייצגים גם את הספרדים"

נשלמות ההכנות לקראת פתיחת הועידה הארצית של 'דגל התורה', וההתרגשות בקרב הפעילים גדולה • מזכ"ל המפלגה אמר הבוקר למרדכי לביא "אנחנו מובילים הרבה מאוד שנים את המאבקים, את השמירה וההתפתחות של עולם התורה"

צילום: yaakov Naumi/Flash90
"כולם יודעים שאנשי 'דגל התורה' מפעילי השטח ועד למעלה - מרגישים חוסר נוחות וחוסר שוויון, חשוב לנו השלום והאחדות בציבור החרדי - אבל נוצרה סיטואציה בכנסת שלא מביאה לידי ביטוי את כוחה של 'דגל התורה'"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשלמות ההכנות לקראת פתיחת הועידה הארצית של 'דגל התורה', וההתרגשות בקרב הפעילים גדולה. הועידה הקודמת התקיימה בשנת תש"נ והיום זה שוב יקרה – לאחר הכנות רבות תחל הועידה השלישית שתארח את גדולי ישראל, ראשי ישיבות, למעלה ממאה נציגים של דגל התורה ברשויות המקומיות, חברי הכנסת, אישי ציבור, ופעילים מרכזיים במפלגה, כאשר במרכז הועידה יתכנסו המשתתפים לפאנלים וידונו בנושאים הבוערים: סערת הרפורמים, המחוז החרדי והעדר השוויון בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל'.

יצוין, כי שיאו של הכינוס אמור להרשם ביום חמישי בנאום הסיום של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.
דגל התורה (3)
מזכ"ל 'דגל התורה' אמר הבוקר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "אירוע הפתיחה היום ירחיב על המצב שבו אנחנו נמצאים מול השלטון, דגל התורה מובילה הרבה מאוד שנים את המאבקים, את השמירה וההתפתחות של עולם התורה".

לדבריו, "בהמשך הערב תוצג מצגת שתראה את התפתחות עולם התורה, ואיך שבאה מפלגה ושמה את זה על ראש שמחה, ואומרת 'אין לנו שיעור רק התורה הזאת', יש התרגשות, גדולי ישראל אמורים להגיע ולחזק אותנו. כי הרי להיות עסקן אתה חייב כל הזמן את המוטיבציה, דבר כזה מביא מטען עצום, כל זה – זו לא סיבה למסיבה אלא סיבה לגאווה".
דגל התורה (2)
על הפעילות של מפלגתו אמר אשר כי "אין מקום בארץ שאין לדגל התורה נציג פעיל, למעלה מ-90 חברי מועצה ברחבי הארץ. אנחנו מייצגים גם את הציבור הספרדי, תראה את רשימת הנציגים שלנו. אפילו השם 'אשר' לא מסגיר אם אני אשכנזי או ספרדי".
דגל התורה
על העדר השוויון בין מפלגתו ל'אגודת ישראל אמר כי "הנושא של מעמדינו יבוא לידי ביטול בצורה כזו או אחרת, כולם יודעים שאנשי 'דגל התורה' מפעילי השטח ועד למעלה – מרגישים חוסר נוחות וחוסר שוויון, חשוב לנו השלום והאחדות בציבור החרדי – אבל נוצרה סיטואציה בכנסת שלא מביאה לידי ביטוי את כוחה של 'דגל התורה'", אמר אשר הבוקר ב'קול חי'.

רדיו 'קול חי' יעביר הערב שידורים ישירים מהמקום, ועידכונים שותפים מהנעשה בועידה.
דגל התורה



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    זה מדהים הצביעות הזאת
    האחרונים שהיינו רוצים שידאגו לנו זה אתם
    כאילו אנחנו צריכים מישהו אשכנזי כי אנחנו לא יכולים לבד
    לא מדובשך ולא מעוקצך

  2. 2

    בס"ד

    מייצגים את הספרדים???
    לתשומת לב גפני ומנחם שפירא
    מוסדות ספרדים של הסבתי"ם באלעד ובבני ברק מתחננים לעזרה מנציגים של דגל
    בהקצאות למבני קבע ולא מתייחסים אליהם
    היחס שמקבלים הוא של סרח עודף
    הלוואי שבאמת יתחילו לייצג גם אותנו בשיתוף פעולה של כבוד הדדי
    מה אנחנו מבקשים? רק שוויון בחלוקה של זכויות הציבור למבני ציבור
    את הפוליטיקה אנחנו משאירים להם נתמוך בהם ובנציגיהם
    אך ורק אם יתנהגו אלינו בשוויוניות והגינות!

  3. 1

    עשה לי טוב על הנפש ועל הנשמה לראות תמונה של הרב ניר בן ארצי בכתבה